26 April 2012

galna dagarnas bästa

såhär ett sekel efter att galna dagarna är förbi, kan jag presentera mina favoritfynd! inte så att jag köpte speciellt mycket, massor av tvätt- och skurmedel bara, (så mycket att det antageligen såg ut som att jag laddade förråden inför femton svåra år, höhö), nature fresh-smoothies förstås, och fin t-shirt till jussi.

om den där lindt-chokladen: jag köpte några stycken plattor i spanien förra våren, men har inte hittat den NÅNSTANS efter det. det var den mest fantastiska (vit)choklad jag någonsin ätit. men nu hittade jag den alldeles överraskande på bottnen av en låda på stockmann! PERFEKT. (tips: man ska äta den kylskåpskall).

lindt vitchoklad

maison

maisoncat
(bonusbild på stupido-katten åke och den rosa nyfikna nosen)

2 comments:

  1. Häftig bild med kattens spegelbild. Söt katt! :)

    ReplyDelete
  2. Den där chokon var det enda vi köpte på galna dagarna! Och jag blev kär, så jävla kär.

    ReplyDelete